Ранният секс увеличава разводите
Девойките, които започват полов живот преди 20-тата си година, се развеждат по-често от своите връстнички, сочи нови проучване.31% от дамите, които са правили секс преди тази възраст, се развеждат до петата година след сватбата си, а 47% - в течение на 10 години.
Броят на разводите при жените, които започват със секса след 20-та си година, се оказва значително по-нисък. 15% от тях се развеждат през първите пет години от брака си, а 27% не издържат повече от 10 години със своята брачна половинка, предава БГНЕС. В изследването са взели участие 3793 жени.
"Резултатите от нашето проучване се съгласуват с мнението, че ранното започване на половия живот има своите негативни страни", отбелязват авторите, които разполагат с няколко теории, обясняващи откритата закономерност.
Първо, особеностите на характера, които са подтикнали девойките да започнат със секса в тийнейджърска възраст, могат да повлияят върху тяхното възприемане на развода. Второ, много момичета губят девствеността си не по своя воля, което оказва влияние върху техните възгледи за отношенията, а също така върху способността им да изградят стабилен брак.
Последно обновен на Събота, 19 Май 2012 22:50
В Русия осъдиха мъж, изпратил нецензурен SMS на бившата си съпруга.
Полицията в щата Флорида обяви търг за парче пържено пиле под формата на каубойски ботуш.
Двуетажен апартамент в Манхатън, който все още не е построен напълно, беше продаден за близо 100 млн. щатски долара.
28-годишна индийка подаде молба за развод, след като нейният съпруг отказал да си промени статуса в социалната мрежа Фейсбук на "женен".
Мъжете не обичат да следват здравословна диета, защото смятат, че месото е символ на мъжественост, а зеленчуците са за слабаците, показва ново изследване.
За първи път броят на новорoдените цветнокожи деца в САЩ изпревари броят на новородените с бял тен на кожата, съобщават световни медии, цитирайки наскоро публикуваните данни от Американското бюро за преброяване.
Ново проучване на Университета на Калифорния в Лос Анджелис доказва, че високо фруктозната диета води до затъпяване. Какво означава това? Ако следваме диета, богата на захари, само за шест седмици ще оглупеем. Изследването, публикувано във вестник „Journal of Physiology", също така показва как омега-3 мастните киселини могат да противодействат и сладките неща засягат способностите ни за научаване и памет.
Баснословни приходи носят...балконите. Традицията да се дават под наем е повече от столетие. Най-известният и затова и най-скъпият балкон в света, който се дава под наем е в италианския град Верона, в предполагаемата къща на семейство Капулети. За да проведеш сватбената си церемония на мраморния балкон в „Дома на Жулиета" трябва да се бръкнеш с 1000 евро, пише DOKI. В Севиля тази година, за балкон, от който може да се наблюдава религиозната процесия за Страстната седмица собствениците искаха между 700 и 14500 за седмица. По време на Формула 1 жителите на Монако и Валенсия, където се провеждат етапите от гран-при дават балконите си под наем, като цената за четири дни достига до 10 хиляди евро. Според агенцията, търсене на балкони под наем се появява и в Москва.
Представителите на силния пол предпочитат класическия телефонен разговор пред съобщението, сочи ново проучване.